КЫРГЫЗ РЕСПУБЛИКАСЫНЫН УЛУТТУК БАНКЫ
Банк ишин автоматташтыруу башкармалыгынын сервистик колдоо бөлүмүнүн административдик-уюштурууну камсыздоо тобунун адиси бош турган кызмат ордуна талапкерлерди тандоо боюнча ачык сынак жарыялайт – 1 бирдик
Функционалдык милдеттер:
- Улуттук банктын түзүмдүк бөлүмдөрүнөн товарларды, иштерди жана кызмат көрсөтүүлөрдү сатып алууга билдирмелерди кабыл алуу;
- товарларды, иштерди жана кызмат көрсөтүүлөрдү сатып алуу боюнча тышкы контрагенттерге/сунуштоочуларга/подрядчыларга/аткаруучуларга мониторинг жүргүзүү;
- сатып алуулар үчүн Улуттук банктын башка түзүмдүк бөлүмдөрү менен өз ара иш алып баруу;
- сатып алуулар планынын аткарылышы жөнүндө отчетту даярдоо;
- келишимдердин аткарылышы жөнүндө отчет даярдоо;
- Маалымат технологиялары боюнча координациялык комитеттин катчысынын функцияларын ишке ашыруу;
- сатып алууларды Улуттук банктын ченемдик документтерине ылайык жүргүзүү;
- сатып алынуучу товарлардын, иштердин жана кызмат көрсөтүүлөрдүн бааларына мониторинг жүргүзүү;
- сатып алуулардын жыйынтыгы боюнча келишимдерди түзүү;
- келишимдерге ылайык товарлар, иштер жана кызмат көрсөтүүлөр үчүн төлөө, ошондой эле товардык-материалдык баалуулуктарды кошо алганда, бардык активдер боюнча тиешелүү системадан тышкаркы эсепке алуу базасын жүргүзүү;
- товарларды жана кызмат көрсөтүүлөрдү кабыл алуу-өткөрүп берүү боюнча актыларды түзүү.
Квалификациялык талаптар:
- жогорку билимдүү (бакалавр, адис / инженер, магистр);
- мамлекеттик (кыргыз тили) жана расмий (орус тили) тилдерди иш милдеттерин аткаруу үчүн талап кылынган деңгээлде билүү;
- англис тилин Elementary деңгээлде билүү.
Иш тажрыйбасы боюнча талаптар:
- иш тажрыйбасы адистиги боюнча 1 жылдан кем эмес иш стажы, Улуттук банкта кеминде 1 жылдык иш тажрыйбасы бар.
Кесиптик көндүмдөр:
- көлөмдүү маалымат менен иштей билүү, стресстик кырдаалдарда иштей билүү;
- тез үйрөнүү, өз иши боюнча документтерди түзүү;
- жоопкерчиликтүү, өз алдынча иштей билүү, активдүү;
- Microsoft MS Office системасында тажрыйбалуу колдонуучу деңгээлинде иштеген;
- ишкердик кат алышуу көндүмдөрүн билүү.
Жеке сапаттары:
- эмгек жамаатында тыгыз иштеген;
- аналитикалык жана уюштуруу иштерин жүргүзө билген;
- өз милдеттерин жоопкерчилик, демилге көтөрүү менен өз убагында аткарган;
- өз оюн оозеки жана жазуу жүзүндө сабаттуу билдирүү.
Документтер 2024-жылдын 30-декабрынанын саат 17.00 гө чейин берилүүгө тийиш.
Сынакка катышуу үчүн төмөнкү документтерди тапшыруу зарыл:
- кадрларды эсепке алуу баракчасы (сүрөтү менен);
- өмүр баян;
- резюме (кошумча маалыматтар);
- тиешелүү кесиптик билимин, иш тажрыйбасын жана квалификациясын тастыктоочу документтер (билими, квалификациясын жогорулатуу тууралуу документтердин, эмгек китепчесинин көчүрмөлөрү);
- паспортунун же инсандыгын тастыктаган башка документтердин көчүрмөсү, ошондой эле аскердик каттоо документтеринин (аскерге кызмат өтүүгө милдеттүү жана аскердик кызматка чакыртылуучу адамдар үчүн) көчүрмөсүн документтерди тапшыруу учурунда өзү сунуштайт.
Бардык суроолор боюнча:
- Бишкек шаары, Кыргыз Республикасынын Улуттук банкы, Персонал менен иш алып баруу бөлүмүнө Чүй проспектиси, 168 дареги боюнча же (0312) 66-90-18, (0312) 61 10 21 телефондору аркылуу кайрылсаңыздар болот.